Sunday, June 23, 2013

Aku dan MEREKA Sama-Sama Manusia

Salam semua, lama gua tak post blog ni. Ada la dekat setahun gitu katakan, bersawang dah blog gua. So, cerita baru pasal gua. Gua dah tak single sejak dari bulan February 2013 dan ianya sangat awesome la jugak. Lame gua menyingle, sekarang dah tak dah.

So kita skip ke main topic gua, malas nak bercerita jiwang-jiwang pasal gua. Seperkara gua tak faham pasal sesetengah manusia ni, lagi-lagi perempuan yang jenis pakai tudung dan rasa diri dia betul sokmo. Pelik jugak, kalau dah jenis tunjuk kuat agama ni  takkan dorang tak tahu "memfitnah itu lebih berdosa dari membunuh". Gua ngaku gua takde la baik mane pon cume yang peliknye gua tak pernah kacau hidup MEREKA ni apesal dorang busy body sibok hal gua, pergi mampos la gua nak buat ape sekali pon, hidup gua.


No comments:

Post a Comment