Sunday, August 7, 2011

Awal-awal Ramadhan

A'kum,

First week bulan puasa memang agak extreme dan agak azab untuk aku, nak kena hadap 5 paper, tido x cukup, duit asyik2 kene klua, beli makanan. Memanglah aku hidup bujang boleh saving, tapi xkan hari2 aku nak kena hadap maggi, ade jugak otak aku jadi slow and lame2 rambut gugur. Kalo gi bazaar pon skali klua duit ade la memang cecah RM10 x pon lebey, belom kire duit beli rokok lagi sebab topup phone 2 memang jarang sangat la aku buat, maklumlah takde awek, single katekan, kawan2 maseh ade? penting untuk roger2? topup credit phone memang dah di latih dan jadi habit aku sebab memandangkan aku takde awek. Cakap la ape pon orang nak cakap, aku tak peduli pon, janji aku puas hati, family and kawan2 aku memahami aku kot, kot la.

No comments:

Post a Comment